torsdag 23 februari 2012

Prinsessdagen

I dag är det prinsessyra i Sverige !!! Såg det gripande talet av Prins Daniel och man riktigt kände de där känslorna som man bara känner precis efter en fölossning...

Nu kommer namn-debatten komma igång, blir det en Alice måntro? Jaja, vi får väl se. Modigt av dem att prins Daniel bröt traditionen och tillkännagav nyheten personligen !

I dag fyller även min prinsessa, bästaste M år, så det kommer bli lätt att komma ihåg och nu blir det väl flaggdag på hennes dag också...*GOSH* hon kommer bli sååå mallig... *haha*

kram kram

3 kommentarer:

  1. Det råder total yra i landet. Alla snackar om det. Själv njuter jag av annat :)

    SvaraRadera
  2. förstår inte hysterin, kul de fått barn, men det är bara en bebis.... en bebis som alla andra...

    SvaraRadera
  3. Härligt! För mig känns det inte så speciellt med den nya sessan....
    men jag behöver pulver min sköna! Bara choklad .... kräks på pulver för tillfället

    SvaraRadera