måndag 27 februari 2012

Sportlov!

Första dagen på sportlovet här och solen skiiiner. Skiiiner gör det snart i mitt kök också, för jag håller på att skura köksluckorna. :) Att ha vita luckor är inte alltid så roligt, men det är ju jag själv som valt så det är bara att gno på.

Jag har laddat ner en sov-app till min mobil och min sovkurva i natt var inte rolig... några få minuters djup sömn. Jag antar att det är tanden som stört mig hela natten. Därför tog jag också luren det första jag gjorde idag, och ringde till min tandläkare. Fick prata med min söta tandsköterska Rosita:

J: -" det kan väl inte vara den döda, rotfyllda, tanden som det gör ont i, den är ju död?"
R:-"Med dig skulle jag aldrig säga att något är omöjligt..."

hahaha, vi känner verkligen varandra efter alla dessa år som jag gått hos henne och Bengt. (vi har 10-årsjubileum i sommar).

Hur som helst hade hon en tid till mig i morgon kl 11.10 så nu handlar det mest bara om att överleva tills dess.

Soliga kramar

1 kommentar:

  1. Så intressant om sov-appen, den vill jag veta mera om. Här har sonen påbörjat andra veckan efter sportlovet. Kram

    SvaraRadera