söndag 5 februari 2012

SKITRYGG !!!

Ja, nu är jag verkligen LESS på den här ryggen!!! Det började ju med att jag provjobbade i måndags, och efter det var ryggen helt SLUT... sedan körde jag ett 25 min´s träningspass här hemma och det var liksom "droppen" verkar det som... nu har jag SKIT ONT Och är SKITLESS på att bara klaga och ha ont hela tiden... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!


Så , nu har jag fått spy lite :)

I dag har vi haft valpträff! Var i of bara 3 andra valpar som kunde komma + valparnas pappa, men det var FULLT RÖJJ här!!!
'

Fullt bus syskon emellan

Roggi är verkligen lik sin mor i ansiktet - samma uttryck !



Då de rasat av sig det värsta och vi var stelfrusna så gick vi in och fikade lite. Var en väldigt trevlig dag och jag måste säga att jag har lyckats SÅ bra med mina valpköpare, de känns sååå seriösa och alla är så NÖJDA med sina val av hundar :)

Då alla åkt hem slockande mina hundar och de har inte varit särskilt aktiva alls under eftermiddagen/kvällen. Lite beror det ju även på att det i skrivande stund är -22 grader utanför ... varken Kajsa eller Tuffla gillar då det är kallt.

Har precis hängt upp den blöta tvätten, ska skriva klart ett brev och sedan blir det nog sängen för min del.

puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar