lördag 25 februari 2012

I dag är det lördag och vad gör vi...äter tacos ???

Haha, ja i går var det ju fredag och vår "tacos-dag", MEN:
Mannen och jag var ju bjudna på fest hos bästaste M, och eftersom vi åker bort nästa helg, så skulle mannen då få 2 taco-fria fredager, och det GÅÅÅR ju bara inte! *smile*

Så, vi gjorde lite omplanering här hemma och vips så blev det tacos på en lördag ;)

I går var vi alltså på fest. Bästaste M har ju fyllt år, och precis som jag såg hon till att ställa till med fest. Vi var väl ca 25 personer som var där. Det serverades 2 olika pajer, en pastasallad, ost, bröd, kex mm mm

... men jag tog mig en kakaoshake jag :) Hur som helst var det supertrevligt och vi kom hem här vid 01.30-tiden.

Dagen idag har varit lugn. Min tand värker så jag håller på och blir GAAALEN... MÅSTE nog ringa tandis på måndag och be honom kolla... man kan väl inte ha ont i en DÖD tand??? Men det KAN också vara tanden bredvid som bråkar nu... *grrr*

kramiz

2 kommentarer:

  1. Hej! Du skrev en gång ett inlägg om Valter Skarsgård, och vilken skola han gick på. Skulle du kunna svara på det och länka till inlägget du skrev det i? :)

    SvaraRadera
  2. Och vi åt tacos igår och ska nog äta resterna idag. Det går ju inte att vara utan tacos FÖR länge.

    KUl att komma på kalas också.

    Hälsningar
    Yohanna som skickar med en länk om du skulle bli sugen att hoppa med denna veckan:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/february/real-life-love.html

    SvaraRadera