söndag 26 februari 2012

Tandhel#%:#¤%te

Sitter i receptionen på friskis och skriver. I dag har solen varit hos oss, men då vi bor vid kusten så har vi även fått ha den mindre trevliga vinden här...

Jag skulle ha en TW-demo, men värdinnan ringde och sa att hennes gäster var sjuka... :( Men de ville beställa ändå så jag gick inte lottlös ur det hela :)

Hade bestämt mig för att laga mannerströms kycklingrullader, ni vet... de där som han gör reklam för på tv. Måste säga: vilket KLADDGÖRA !!! Jaja, jag fick ihop dem i af och trädde upp dem på grillspett. Sedan stekte jag på dem lite och la dem i en ugnsfast form. Fixade såsen och hällde över och så skjuts in i ugnen. Serverade med ris och sallad och familjen tyckte det var gott. :)

Sedan bar det av till gymmet där jag jobbar dubbla pass idag.

I morgon MÅSTE jag ringa till tandis - igen... Har sådan tandvärk att jag liksom tror jag blir TOOOKIIIG(are?) Så här kan det inte ska vara... *BLÄ!* Och det gör verkligen ont i heeela ansiktet ...

Puss

2 kommentarer:

  1. Jaså du provade Mannerströms kycklingrullader...kanske värt att prova då! =)
    Hoppas det går bra med tanden!
    Må så jättegott!
    Kram Kram Miriam

    SvaraRadera
  2. Ajdå.. Hoppas att du fick en tid och får den hjälpen du behöver. Kram

    SvaraRadera