onsdag 16 november 2011

Date igen!

Ja, jag åkte in till mannen på date igen, och idag bestämde vi oss för att åka iväg och äta lite middag. Inget flashigt, utan vi åkte till MAX :)

Då vi sitter där och pratar säger mannen att det är drömvinst på Lotto, så vi bestämde oss för att åka iväg och spela 2 rader. Något vi inte gjort på massor av år...

Men på vägen till Coop stannade han vid nya Gallerian i Bromma, och säger: "Vi går in, jag tror du tycker det är fint där inne!" Alltså, han som HATAR att gå i affärer!?! Helt plötsligt "offrar" han sig för MIN skull och vi gick där och tittade i affär efter affär - Det är KÄRLEK det !!! <3 <3 <3

...och som Blogg-man har han ju vant sig vid att kameran åker upp i tid och otid :)




Och på Cervera hittade jag ett par tallrikar som jag fick sådan där "vill-ha-känsla" för...


...de skulle vara såå fina att duka med, de där rektangulära !!!
 (Lyckades inte rotera bilden, så ni får vrida lite på skallen)

Efter att ha flanerat omkring där inne och liksom insupit atmosfären åkte vi vidare till Coop där vi lämnade in vår vinnarkupong:



Sedan skjutsade mannen mig till bussen och jag åkte hem igen.

En väldigt mysig date, avspänd och opretantiös men oh så välbehövlig!

kramiz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar