tisdag 15 november 2011

Jobbat klart för idag!

Nu har jag sålt av en del, men herre jisses - det är ju MASSOR kvar!?! Orkar inte plocka ihop allt, utan har nu gått ut med att jag fortsätter på torsdag, samma tid.

Dottern F har varit publik på "The Voice" idag, och träffade Magnus Uggla (!) Då de tog en bild sa hon: "Nu kommer min mamma tycka det här är jättecoolt!" varpå han säger. "Din MAMMA??? Jag hade tyckt det var roligare om DU tyckte det var coolt"

...hrm...vad menade han med det?!?

Tidigare idag ringde vännen M. Hon hade fått någon allergisk reaktion och förstod inte alls vad som hände, men då hon började förklara sa jag direkt: "Du har fått nässelutslag/feber" Så hon kom hit för att hämta några allergitabletter (kändes ju onödigt att hon skulle köpa ett helt paket då jag ju har här hemma) och sedan åkte hon...men: ringde efter typ 1 minut för hennes bil hade "dött" så jag fick gå ut och putta henne tillbaka och så fick vi ta fram startkablarna och ge hennes bil lite "konstgjord andning"... är det detta som kallas "Energitjuv"???


1 kommentar:

  1. Ha ha jag tror minsann din dotter fick herr Uggla att känna sig aningen gammal tror jag nog!

    Jag tror nog att öde vill ni skulle umgås lite mer så därför dog bilen!

    Hoppas du får en fin kväll nu Kramar

    SvaraRadera