måndag 14 november 2011

Sanningen!

Ska sanningen fram så har jag sålt Tupperware fööör länge ;)
15 års slit har resulterat i ett helt förråd (och nu skojar jag INTE) med produkter...gamla demo-ex, produkter jag "jobbat mig till" osv osv och NU SKA ALLT BORT !!!

Så vad sysslar jag med??? Jo, jag bär, plockar upp, prissätter och inser att jag kommer inte ha tillräckligt med bord...men: I morgon ÄR det utförsäljning, så jag hoppas jag blir av med MYCKET !!!



Ja, till och med HUNDARNA får liiida... Stella VILL HA MAT !!!


Ni ser väl hur UTMATTAD hon är av allt jobb här..?

3 kommentarer:

  1. SAFTBRINGAREN ÄR MIN!!!!!! Jag vill gärna se vad du har...

    SvaraRadera
  2. Haha, jag ska ha Tuppewar party i morgon :)))

    SvaraRadera
  3. Oj då jag förstår man samlar på sig men inte så mkt. Det hade jag ingen aning om.

    Hoppas du får sålt dina saker nu då. Se dessutom till att ge stackars Stella mat nu ha ha

    Ha en fin tisdag Kram

    SvaraRadera