onsdag 2 november 2011

Hallå : jag ÄR här!!!

Ja nu är jag hemma igen. Och var har jag varit då? Jo, först skulle jag egentligen på en vip-kväll med Cambridge på ett gym som vi ska ha ett samarbete med, men så blev den inställd och blir senare istället... men då var jag ju så inställd på att åka, så jag åkte och dejtade min man istället :)

Därav tystnaden här i bloggen nu på eftermiddagen!

Men: Något helt fantastiskt roligt har ju hänt också!!! Jag har VUNNIT en hotellövernattning för 2 personer genom Wafab bil´s tävling på Facebook!!! Alltså, jag hörde nog till den skalan som var väldigt skeptisk till dessa "gilla och dela"-tävlingarna på fb, och trodde det var lite bluff, bara för att de skulle locka folk till sin sida, men... TJI FICK JAG !!! Och ingen är väl GLADARE ÄN JAG för det !?!

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar