tisdag 8 november 2011

Mina brev

Många undrar, har jag verkligen "riktiga" brevvänner??? Ja, jag har ca 30 brevvänner världen över (ett tiotal i Sverige), och jag har alltid skrivit brev - sedan jag lärde mig skriva. Älskar att få brev i brevlådan och tycker synd om alla dem som bara får räkningar och reklam i sin post - så vill jag INTE ha det!

Mina brev är INTE några 2 A4-sidor utan jag skriver långa, "chatty letters", på fina/roliga papper som jag beställer i huvudsak ifrån Taiwan...  barnsligt? Ja, kanske det, men så får jag ju också mycket roligare post än andra ! :)

7 kommentarer:

  1. Det är roligt, jag vill med ha brevvänner :)
    Då skulle man ha nytta av alla brevpapper jag har här hemma :)

    Vad tråkigt ni förlorat en vän till en sekt, måste vara skit jobbigt..... :/ Vet ni hur dte går för henne?

    har svarat på din kommentar i det skyddade
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi vad roligt med brevvänner :) Jag har en massa brevpapper kvar sen jag var mindre som jag brukar skicka iväg till typ svärmor en gång om året med nån liten pluttig text skriven på :) Himla mysigt.

    Vilka andra länder har du brevvänner i då? Skriver du på engelska då?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Unikt får jag säga men otroligt kul med brevvänner

    SvaraRadera
  4. Men så skoj och annorlunda med brevvänner. Ja det är väl något av det roligaste, när man hittar ett riktigt brev i postlådan.

    Hälsningar
    Yohanna som kör real life på bloggen nu idag och i morgon.

    SvaraRadera
  5. Det är väl inte tramsigt!!! Skulle med vilja ha brevvänner för jag hatar att gå ut till brevlådan varjedag och se det trista som ligger där. Sen så kan man alltid göra någon annan lycklig med sina ord.

    Åh jag känner mig som en flodhäst, jag mår illa av hur jag ser ut och vad jag ser på vågen. Men jag måste släppa det nu för Lillans skull.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Saknar tiden med brevvänner! Barnsligt? Nej inte alls. Underbart med vackra brevpapper och handskrivna brev tycker jag.

    Skall annonsera i min blogg om att jag vill ha brevvänner tror jag minsann!

    Ha en skön dag nu Kram

    SvaraRadera
  7. Helt underbart!!! Fortsätt med det!! Jag älskat dina små meddelande jag får i alla paket!
    Puss

    SvaraRadera