söndag 20 november 2011

Lååång söndag... i alla fall känns det så..?

I dag har dagens känts så himla lång. Inte för att jag egentligen vet varför? Jag har gått och "småpulat" med allt möjligt...först dammsög och torkade jag golven innan det var dags gör utförsäljning, mellan 13-15. Men under tiden som det inte kom några gäster så småpysslade jag... dammtorkade i dottern A´s rum, satte igång en tvättmaskin, lagade lunch till mannen och serverade honom kaffe (han satt och spelade och mådde som en kung av all uppassning, men vad då, det kan han väl få - bara det inte blir för ofta ;) )Sedan lagade jag middag, svärföräldrarna kom förbi med jultidningsbeställningen och svärmors symaskin som jag ska låna i några dagar för att sy lite julklappar...och sedan bar det av till gymreceptionen där jag nu sitter och "jobbar", men slutar ju om 45 min då jag låser och går hem...men det känns som att jag hunnit massor av  små-saker, om ni förstår hur jag menar...

Nu har även folk börjat tacka ja till vårt Adventsfika på sönadag, så den här veckan ska här bakas!!! Superkul!

kram kram

2 kommentarer:

  1. Jösses vad effektiv din söndag ha varit :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med sådana dagar då man småpular. Gaffelvirkningen var inte så svår, det finsn instruktionsvideo på you tube att kolla in om man är intresserad. Kram

    SvaraRadera