lördag 19 november 2011

Kalas!

I dag har mannen och jag varit på kalas. Hans kusin har fyllt 40 så hon hade bjudit in sina släktingar till Edsbro Bygdegård på lunch + fika. Mycket trevligt!
Tyvärr var dottern F för "hängig" för att orka hänga med, och dottern A var på konfirmationsläsningen, så vi fick åka själva. Är ju inte så ofta man träffar släkten så det hade säkert varit roligt för hans kusiner att träffa våra tjejor, men men... så kan det ju gå!

Hur som helst var det väldigt trevligt och vi blev kvar till sist...

Sedan åkte vi hem och jag bakade pizza till familjen, något som är väldigt populärt här! Nu är jag trött och slappar framför tv´n.

...en skön lördag!
kram

3 kommentarer:

  1. Aja du har ju fått jobba i kväll ju ;)

    SvaraRadera
  2. Det sistnämnda där har jag nästan gjort hela dagen. Underbart! men jag får väl byta ut soffan till sängen nu ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt med släkt träff nån gång emellanåt...skönare att slappa dock :)

    Kramar och ha en skön söndag :)

    SvaraRadera