lördag 12 november 2011

Dimmig lördag

Sov som en påse nötter i natt... har så himla svårt att likso komma till ro och somna, och sist jag tittade på klockan var den 04:32...

Vaknar upp till en dimmig lördag. Mannen skulle åka en dagstur till Åland, så han drog vid 11-tiden, och sedan var det jag och hundarna här hemma :)

Åkte till Uppsala och hämtade dottern A som kom med tåget ifrån Dalarna, och då vi kom hem packade hon om, åt lite middag och drog iväg till pojkvännen...jaha, hundarna och jag igen ! :)

Och då, fick jag helt plötsligt för mig att jag bara SKULLE få igång scannern på min HP-skrivare (som är ca 10 år och är en sådan där klump med skrivare/fax/kopiator/scanner, men scannern har jag aldrig fått igång tidigare) Men... envis som man är... jag fick igång den!!!

Sedan hämtade jag mannen och Tobbe på busstationen, skjutsade hem Tobbe och sedan åkte vi hem, mannen och jag. Och här sitter jag nu och tittar på "så mycket bättre" som jag spelade in. Jag är inget fan av Timbuktu och kan inte hans låtar särskilt bra, men programmet är trevligt i sig.

Men som det känns nu blir det en tidig kväll... i morgon är det fullt race med hundkurs, Tupperwarejobb i Uppsala, TACO MIDDAG och jobb i gymreceptionen...*PUH* Måste kunna sova i natt!!!

kramiz

2 kommentarer:

  1. Härligt att du fick igång scannern, här hemma har jag haft en massa nytta av min. Detta med att ha svårt att komma till ro för att somna det problemet har jag med men mest för min tinnitus hörs mest då det blir tyst. Hoppas att du får en fin Söndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du MÅSTE testa chokladpajen! Helt grym. Och det bästa av allt är att den är himla lätt att göra :)

    Nää det där med paketkalendrar blir ju SJUKT mycket paket och mycket pengar. Det funkar inte! :)

    Kramis

    SvaraRadera