fredag 4 november 2011

Fredagsmys? hm...

Jovars, jag ligger ju i soffan och slötittar på Idol, jag har ätit den obligatoriska fredagstacosén med familjen och mitt colazero-glas står här bredvid mig...ja, det skulle kunna vara ett riktigt fredagsmyspass om det inte var för RYGGEN !!! *GRRRR* Den har totalt sagt upp sig för idag, och det liksom "drar" ner till fotknölen i vänster ben...hrm...

Så där ja, nu fick jag med lite fredags-klag oxå ;) Äsch, det är väl inte SÅ farligt egentigen...jag tyckte bara lite synd om mig själv en stund, men det brukr gå över så : do not worry!!!

Jag har bakat hallongrottor, preppat för lunch för 14 personer (vi har söktävlingar på Brukshundklubben i morgon) och handlat till detta evenemang (tror drickorna var sista smällen för ryggen).

Och sedan hamnade jag alltså här... surfar runt lite och ser vad ni har haft för er idag, kommenterar lite, och bara är...

kramiz

6 kommentarer:

  1. Dumma dumma rygg!!! *blåser*
    Puss fina vännen!

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med ryggen :(
    Här åt vi också tacos. Hoppas ni får en fin dag idag med vovvarna :D
    hoppas att ryggen är bättre också.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja men visst måste man chocka barnen lite! De ska inte tro att något är hugget i sten ;)

    Hoppas ryggen blir bättre, jag vet hur det är att ha ont i ryggen - frukansvärt frustrerande! =/ Ha en så fortsatt bra helg som det går!

    SvaraRadera
  4. Inte konstigt, du har ju slitit med bak.. Tänkte på det, hur är golvunderlaget där vid köket, kanskle skulle tänka på andra skor när du slavar där. Det lilla kan hjälpa till en massa. Kram

    SvaraRadera
  5. Att din rygg inte har gett upp alltså... Knas på den...
    Fredagsmys är underbart och jag hoppas att det gick bra med middagen på 14.
    Vila nu ryggen och ha en toppen söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch för ont i ryggen. Jag har ryggproblem och ibland vill man bara inte vara med :(

    Hoppas du känner dig bättre idag Kram

    SvaraRadera