måndag 21 november 2011

Grå måndag

I morse då mannen klev upp, 5:30, kunde jag inte somna om...jobbigt!!! Somnade vid 7:30 och sov till 9:00, men allt blir liksom "fel" ifrån början då det blir så där...

Dottern F har ont i ryggen och är hemma idag. Jag åkte in och handlade och var även till apoteket och köpte diklofenak till henne. Nu får hon ta en "kur" och se om hon blir bättre. Om någon vet hur det är att ha ont i ryggen så är det ju jag, tyvärr...

Köpte hem en massa choklad och annat som jag ska använda till alla godsaker vi ska ha på Adventsfikat på söndag, så nu ska jag nog ta och sätta igång och baka lite, innan det är dags att öppna butiken.

Mannen jobbar på verksta´n i Hallstavik den här veckan, och kommer hem varje kväll. Så ikväll vankas det revbenspjäll, potatis o sås till middag här.

kramiz

1 kommentar: