onsdag 30 november 2011

Varning!!!

Ja, jag vill utfärda en liten varning här...
I morgon kommer jag kanske inte ha tid att blogga på heeela dagen :(
Först ska jag med dottern A till Ungdomsmottagningen och prata om vad hon kan få för hjälp för sina menssmärtor (p-piller?) och sedan ska jag själv till doktorn innan jag åker till Uppsala. Väl där ska jag KÖPA MIG EN NY SYMASKIN !!! Min snälla svärmor har sponsrat mig så jag kan köpa den maskinen jag kollat ut på NetOnNet, och om den är lika bra som den verkar så köper jag den. Efter det ska jag ha en demonstration i Uppsala samt efter det leverera varor i Uppsala...*PUH* Det kommer att "gå i ett" känner jag...

I går hittade jag några roliga detaljer till mitt hem:



Och det bästa är att de är köpta på Rusta, så de "kosta bara"... ;) Kan det bli bättre?

krameli

6 kommentarer:

  1. Så mycket fint du har hittat OCH vilken lycka till dig att få köpa en ny symaskin, så kul då tror jag nog att vi kommer att se fler varningar om att du inte kan blogga ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med en ny symaskin, själv ska jag åka och "låna" min mammas ;) Fina grejer du köpt.

    Tävla du med vettja! Du har ju sån tur med tävlingar. Även om du inte kan/vill gå själv så kan du ju ge bort dem :) Det är Disney som skickar biljetterna så jag vet inte om de kommer innan jul, men om det gör det så är det en perfekt julklapp om inte annat :)

    Ha en bra dag nu
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fina saker du hittade :)

    Vill också ha ny symaskin. Står på min lista men har några saker jag behöver innan jag kan köpa den.

    Hoppas du får en skön dag nu Kram

    SvaraRadera
  4. Mina döttrar tar Ipren, verkar vara bäst. De fick också p-piller som tyvärr inte hjälper helt så därför Ipren. Själv tar jag Treo brus eller magnecyl- bästa hjälpen! Bara ett tips. :)

    SvaraRadera
  5. Jag har också dom lyjktorna gick inte att motstpå fast ja ha sjuttielva stycken redan :)

    SvaraRadera
  6. Hur går det för dig och symaskinen ? *nyfiken* Kram

    SvaraRadera