onsdag 2 november 2011

För lugnt?

Ja... ni tycker kanske att min dag har varit lite för soft... men då vill jag bara tala om att jag nu är klar med 2 plåtar snoddasrutor och 5 st kladdkakor :) Allt ska ner i frysen på brukshundklubben.

Dottern F ringde och var SÅ besviken: Rihanna ställde in, ca 1 timma efter konserten skulle ha börjat (ja, det skulle ju vara förband innan så klart) och dottern som var SÅÅÅ glad över att de fått så bra platser - SKIT OCKSÅ !!! Man kan ju tycka att hon borde ha känt lite tidigare att hon var sjuk... :(

kram

3 kommentarer:

  1. Smärtan i knäet gör ondare än nålarna... så det är rätt lugnt... :) Jag hoppas smärtan skall försvinna!

    SvaraRadera
  2. Jag läste om hennes inställda konsert och jag undrar om det inte är mer än utmattning bakom detta...
    Förstår din dotters besvikelse, skulle jag oxå vara...

    Ha en fin dag <3
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tror det ligger mer bakom hennes inställda spelningar än media känner till. Hennes tillstånd kanske är mer allvarligt än dom erkänner. Förstår dock din dotters enorma besvikelse!!

    SvaraRadera