fredag 25 november 2011

Det går bra nu!

Ja ni... kommer ni ihåg att jag vann 10 000 kr i Aftonbladets Härligt hemma bilaga förra hösten. Man skulle samla ord och så gav orden en mening och högsta vinsten - ja, den vann jag ! (Blev ju bla en tv)

Sedan vann jag ju rådgivarresen till Portugal i Oktober och ungefär samtidigt fick dottern F veta att hon vunnit en HP-telefon i en tävling i Vecko revyn... "tyvärr" får de inte fram telefonen (den finns alltså inte i butikerna än) så de undrade om hon ville ha en laptop istället - och igår hämtade hon ut en Dator fö r8-9000 kr ! Så den hämtade hon  igår...

I dag ringer AFTONBLADETS HÄRLIGT HEMMA och meddelar att JAG VUNNIT EN 3-NÄTTERS SPAWEEWEND PÅ SELMA SPA,  med frukostar, luncher, middagar, behandlingar mm - allt ingår !!! (värde 18 000 kr) !!!
Hur det ser ut kan du se här.

Alltså... det går bra nu !!!

2 kommentarer:

  1. MEN ÅH! Vilken lycka!!! Jag måste också börja tävla och hoppas på tur, vilken lycka :D Är du med i många tävlingar?
    Dator hade jag tyckt var mkt bättre, det håller ju längre.
    Kramis

    SvaraRadera