onsdag 16 november 2011

Min första följare på twitter...

Ja, jag skaffade mig ett twitterkonto, för ganska länge sedan, men har liksom inte riktigt förstått mig på det, eller snarare så har jag inte brytt mig om att sätta mig in i det...och det har lite fallit i glömska.

Men: I dag fick jag ett mail att jag fått min första STALKER på Twitter ! WOW!
Jag blev själaglad och säger då till dottern F(som är hemma sjuk idag): "Då kanske jag måste börja skriva lite där, så han har något att läsa om..."

Sedan läser jag hans meddelande och får lov att läsa det högt för dottern:
I'm almost 25 years old and haven't had enough sex in my life. please follow me.
Tweets 443
Following
0
Followers
Hahaha - lilla snutten, följer 443 st men har INGEN egen följare, undrar vad det kan bero på ??? *big smile*

Nä, det där med Twitter är nog ingenting för mig, tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar