onsdag 2 november 2011

Lugn dag här!

Ja, idag har vi det lugnt här... ute är det grått och trist, men jag tog ju mig den vanliga långrundan på förmiddagen med hundarna och det var skönt.

Både Tuffla och Stella (framförallt Stella) är väldigt stressade av att åka bil, så jag tänker ta bilen bort till Elljusspåret lite senare (är ca 7-800m dit) och sedan gå spåret med dem, och sedan ta bilen hem igen. Korta turer med positiva mål är ett sätt att försöka vänja dem.

Dottern A är på fest och de skulle visst köra laserdome först. Dottern F är på väg mot Globen för att se Rihanna ikväll...så... det är hundarna och jag här! :)

kramiz

4 kommentarer:

  1. sv; ja okej, nu är ju inte jag en av dina läsare utan jag klickar mig ju bara vidare till folk som har kommenterat andras bloggar, som du kanske redan har räknat ut ;)
    men nu vet jag och jag ska försöka komma ihåg att inte skicka något mer sådant till dig.
    Ha det, hej!

    SvaraRadera
  2. Aldrig fel med lugna dagar :)

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig kväll!
    Här har det varit trotsigt deluxe men tystnade har äntligen lagt sig då tre av fyra nu är i säng...

    SV: Ja du, det är svårt det där med namn... Jag hade velat ha Linda.se kort och gott men var för sent ute... i somras registerade jag domänen 80kvm.se för att jag inte kom på nåt annat... Men när det väl kom till kritan kändes den inte alls rätt och var lika svår att säga som l2kw... Häromdagen skulle jag bara testa lite och upptäckte av en slump att lindaw.se va ledigt. Passade mig perfekt. Jag ville ha nåt som är jag, funkar i alla lägen dvs jobb, blogg, privat, och officiellt... Och så skulle det vara lätt att säga och minnas...

    SvaraRadera
  4. Förlåt raring.. men jag är så stressad och pressad och hinner inte med ngt... men jag läser såklart!!!

    SvaraRadera