torsdag 3 november 2011

Min eftermiddag

Jaha, nu är dottern A hos sin mormor i Älvdalen. Jag skjutsade henne till tåget och innan vi åkte till stationen var vi till Jula och köpte en luftavfuktare samt ett konvektorelement med fläkt(som jag ska ha i butiken), och sedan en snabbis in på IKEA, där jag köpte värmeljus (går åt nu i mörket), 2 badlakan (turkosa så klart!), 2 vita förvaringsboxar till mina mönster, en ny tvättkorg och ett 9 kronors mjukisdjur (som Stella just nu slaktar).

Efter att ha lämnat henne på tåget åkte jag till coop och handlade och nu sitter jag här hemma med mina ljus tända... Dottern F har åkt till pojkvännen så det är bara jag och djuren hemma. Skönt! Och ev får jag besök av vännen M ikväll - hoppas!

kram kram

4 kommentarer:

  1. Lät som att du hade en ganska lugn och skön Torsdag. denn aveckan har varit otroligt lugn och skön här hemma i och med att det är höstlov. Nu skall sonen till sin pappa idag och jag har jobbarhelg framför mig. Hoppas att du får en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad det låter härligt att få vara ensam så där. Kanske kommer en dag när jag får en sån kväll men det blir i framtiden det :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja hon ser ju en aning sur ut på bilden, men jag gillar ljuset i den.. Hoppas att du har haft en fin Fredag.. Och att du får en underbar helg. Kram

    SvaraRadera