onsdag 9 november 2011

Veckans real life

Jaha, dax igen, för Yohannas real-life-utmaning: PYSSEL !!!

Ja, är det något jag gör så är det ju att pyssla:


Vad gör jag då?
Jo: jag syr, målar, broderar, scrapbookar, gör fina julkort, blomarrangemang i trädgården...och bloggen är ju oxå lite pyssel, bakning och matlagning, min brevskrivning som jag skrev om igår, pyntar och inreder huset...

Ja, jag ÄR en riktig pysselmänniska!
Då jag gick på Komvux var det en som sa: "Men tänk då du får barn Jenny, vad mycket ROLIGT PYSSEL de ska få göra!"
Hrm... nej, riktigt så är det faktiskt inte...jag vill pyssla SJÄLV och är alldeles för mycket perfektionist för att pyssla med barnen. Självklart har de fått pyssla - men med SITT, och jag pysslar med MITT!

kram kram

3 kommentarer:

  1. Kul att du är med igen.
    Återkommer med sammanställningen.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Nu ligger sammanställningen av veckan real life - pyssel ute:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/november/sammanstallning-av-real-life-pyssel.html

    Tack så jättemycket för att du var med och jag hoppas att du hänger på nästa vecka igen ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med allt pysslande :) Jag önskar ibland att jag var lite mer pysslig.

    SvaraRadera