tisdag 29 november 2011

VIP-kväll

Har precis kommit hem ifrån kvällens event på Fitness24Seven´s gym vid Medborgarplatsen i Stockholm. Jag tog bussen in och vi var ett gäng tappra rådgivare och medlemmar ifrån
Cambridge Viktprogram som minglade på gymmet. Fick lite förtäring och rundvandring på gymmet, och givetvis även en goodie-bag!

Här kommer lite bilder:

Vid medis kan man redan åka skridskor...

Vy över Medborgarplatsen

Våra kontorsråttor: Elif, Maryam, Niina och Julia

Förtäring

Här lyssnas det på VD´n för gymmet

Jag och Eli (som jag även delade rum med i Portugal)

Här är själva gymmet, stort ljust och öppet 24 timmar för medlemmar

Goodiebag: en tygväska, en korthållare + tillhörande "nyckelband", en vattenflaska, en handduk, 4 påsar lättdryck ifrån CV och 2 bars också dem ifrån CV.

Sedan tog jag bussen hem igen och nu ska jag kolla runt lite hos er andra!

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar