onsdag 9 november 2011

Utvecklingsamtal och date

Jaha, vad har hänt idag då? Inte mycket tänkte jag först... men det har det ju!
Då jag klev upp "såg" det verkligen November, eller nja, i alla fall HÖST ut ute...

Var en rejäl "tjocka" (= dimma) ute och man såg inte särskilt långt, måste jag säga...

Förmiddagen bara försvann, och vips så var klockan 13 och det var dags att bege sig mot Norrtälje och bussen mot Stockholm. Har ju blivit så att jag åkte med dessa nu en gång/vecka och jag måste säga att jag ÄLSKAR de nya bussarna (Tack Nobina för att ni införde dem mellan N-e och S-holm ! <3 )


Sedan åkte jag till dotterns Gymnasium, St Eriks, och vi skulle träffa hennes mentor för utveckligsamtal. Som vanligt med dottern F´s utv.samtal var det lite "tråkigt". Hon sköter sig, är duktig, ambitiös och trivs bra. Inte särskilt mycket att göra någon "Handlingsplan" på och så har det varit i alla år med henne. Ni fattar väl att jag var lite ironisk då jag sa att de är "Tråkiga". Är ju jätteroligt att hon sköter skolan så bra!!!

Sedan bar det av till mannen, i Alvik, för vår date, och det var mysigt att träffa honom igen. Jag gillar de här vecko-date´rna vi börjat med. Är skönt att komma hemifrån en stund och bara vara vi...även om vi kanske inte GÖR så mycket, så umgås vi - bara VI ! *MYYYS*

krameli


1 kommentar:

  1. Tycker det låter alldeles underbart med era dater :)

    Garnet, jadu.. finns en del projekt som jag vet att jag vill göra, men sedan blev du ju att jag bara köpte på mig, det lär nog blir något av allt i slutändan :)

    Kram

    SvaraRadera