söndag 13 november 2011

Fars Dag

Ja, idag är det Fars Dag och den började jag med att hålla sista gånge på Valpkursen. Svinkallt var det, så då jag kom hem fick jag kasta mig in i duschen och värma mig lite, snabbt svida om och sätta mig i bilen för att åka till Uppsala och hålla en TW-demo. Trevligt.
Snabbt hem och äta TACOS med familjen (äntligen!) och sedan bar det av till gymmet, och här sitter jag nu... i min ensamhet...är visst ingen som vill träna på Fars Dag, så jag kan nog redan nu förbereda det som måste göras innan jag ska gå hem, om ca 50 min...

tjing tjing!

2 kommentarer:

  1. Då blev det en lugn arbetsdag för dig om ingen ville träna. Tacos med familjen låter som mys, det hade vi i Fredags och igår myste vi med korv med bröd :) Ha en fin Måndag. Kram

    SvaraRadera
  2. En annan glömde bort att det var fars dag, tur man har sina män som påminner en ;)
    Usch och fy vad kallt det har blivit :( Vill inte ha vinter alls...

    Ha det så bra
    Kramar

    SvaraRadera