torsdag 10 november 2011

Var tog min hästgård vägen?

Då jag var liten var jag en hästtjej... ja, så långt som på Högstadiet så red jag fortfarande och jag var ca 150% säker på att jag skulle gifta mig, skaffa en egen gård med massor av hästar... i Jämtland, där jag ju är uppvuxen... men... nu sitter jag här och tittar på "Bonde söker fru" och funderar på VAD som hände??? Gift är jag ju, men hästar??? Gård??? Nej... 3 hundar, 1 katt och en mus under diskbänken, det är vad jag lyckats åstadkomma..?

...ja, vad drömde ni om då ni växte upp? Lever ni er dröm?

kramiz

PS - jag klagar INTE, jag bara KONSTATERAR ... DS

3 kommentarer:

  1. Jag drömde om att bli författare av något slag, eller journalist. Jag blev det inte, men jag har bloggen som ett alternativ och faktiskt är dte roligare för där kan jag skriva om vad jag vill. :) Jag skulle gifta mig rikt med, men kärleken kan man inte råda över ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ju inte dåligt att lyckas med det heller.

    Jag skulle bo på landet i ett rött hus med vita knutar, ha barn, man, Volvo och hund. Hela Svenssonlivet och det är precis det jag har nu :D

    Iof skulle jag bli frisör, men nu kan jag tycka att det verkar riktigt trist så jag blev Uska istället :)

    Ha en bra dag
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack kära du <3

    Det där med drömmar är intressant.. jag hade för några år sedan aldrig kunnat tro att jag skulle få mitt första barn när jag var 18 redan. Men livet tog en annan vändning. Dock tror jag drömmar förändras hela tiden och jag har många av dom.. Det är viktigt med drömmar :)

    Kramis

    SvaraRadera