lördag 26 november 2011

Pysslar, fejjar och står i !

Ja, så ser min dag ut idag :)
Först åkte vi och handlade lite, och då vi kom hem upptäckte vi att vi glömt en del viktiga saker så jag fick åka tillbaka in till stan och stödköpa lite...typiskt!

Då vi kom hem var mannen upp på vinden och hämtade ner julsakerna, jag har satt upp de nya julgardinerna (bild kommer, men kamerabatteriet ligger på laddning) och så har jag fixat lite adventsfint...och bakat saffransskorpor som nu ligger och torkar i ugnen.

Nu ikväll håller jag på att sätta upp alla stjärnor, letar skarvsladdar osv...








Så nu vet ni vad jag pysslar med :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. Sååå fint det blir. Hoppas att ni får ett riktigt härligt adventsfirande idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag har inte orkat fixa så mkt ännu. Men några stjärnor och tomtar har åkt fram. Mer i veckan tänkte jag :)
    Hoppas ni haft en fin dag Kram

    SvaraRadera