fredag 2 december 2011

Vad händer här då???

Jag har ju inte bloggat på 2 dagar, och väntar bara på att polisen ska ringa på dörren och tala om att jag är efterlyst av mina läsare... haha... Nej, det har varit lite mycket de 2 sista dagarna :)

Som ni vet var jag ju till Uppsala och hade en TW-demo i onsdags, och så var jag itll NetOnNet och köpte mig en SYMASKIN !!!  Så nu står den här, skinande ny och jag är sååå sugen att bara sätta fart...



och det första jag gjorde var att sy ett nytt överdrag till Kajsas kudde :)


Samma dag fick jag även hem nästa produkt att testa ifrån Buzzador:

En Air Fry ifrån Philips, som friterar med max 2 msk olja (de flesta maträtter använder man inget eller 1 msk olja till) Jag är av princip emot friterad mat, då det oftast är onyttigt, men det här låter ju nästan "för bra för att vara sant" ! Så det kändes så självklart att jag skulle vara med och "Buzza" den :)

I kväll blir det ingen tacos här, utan vi har flyttat det till i morgon, för mannen är på julbord på Eckerölinjen ikväll, med jobbet.

Så ikväll ska vi premiärköra vår nya Air Fry !
Det blir hamburgaer och strips, som vi ska fritera i den där manicken, så får vi se vad vi tycker...spännande värre!!!

I morse kom pappa hit med Jacko, så nu har vi 4 svarta hundar här:

Från vänster: Jacko, Stella, Tuffla och mamma Kajsa



Och ikväll blir det till att se Semi-finalen av Idol!!!

I går hade dottern F´s skola audition för vem som skulle få bli skolans Lucia i år. De är ju ca 1600 elever på skolan, så hon gick dit med absolut noll förväntan... men: Hon blev LUCIA !!!
Så nu ska hon sjunga solo inför ca halva skolan.

kramiz


3 kommentarer:

  1. Kul för din dotter :D Stolt mamma kan jag tänka mig också :)

    Spännande att höra om det blir bra med friteringen. Skillnad mot våran som man ska ha mer än tre liter i.

    Fina vovvar, kan tänka mig att det blir full fart med fyra såna sötisar?

    Ha en trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt värre, då är du i full fart med att sy en massa. Kul :) Och överdraget till Kajsa blev ju jättefint. Nästan så man blir sugen på att börja att sy igen men jag skulle vilja ha större utrymme för det. Hoppas att du får en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  3. haha kom det något polis då? :)

    SvaraRadera