onsdag 21 december 2011

Möte på dotterns skola

Ja, idag var det då dags för det här mötet på dottern A´s skola. Mentor ville, precis som jag befarade, få det till att jag avböjde ett till möte...då jag faktiskt ställt en fråga???

Jaja, nu är ju det viktiga HUR vi löser det hela, för A´skull.

Hon har nu E i No, ma, so, svenska, eng och slöjd och idrott. I Musik har hon lyckats få till ett C - vilket var superduktigt!

Från vårterminen ska vi börja med en "planeringsbok" till henne, där vi skriver ner allt hon ska göra den veckan och som vi också ska skriva under senare. Så lärarna och vi har kontakt varje vecka. Låter som en jättebra ide tycker jag! Vidare ska hon gå på extra läxläsning på onsdagarna och även torsdagarnas håltimme byts ut. Låter ju bra, och nu hoppas vi att det fungerar och blir lättare för henne!

Bästaste M kom hit och vi gjorde julgodis tillsammans. Himla myyysigt!

OCH: NU ÄR MOBILEN HÄR - så nu har jag ingen tid till annat -egentligen- än att lära mig att förstå mig på den! :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. Så bra att ni kom till en lösning, för det är ju det viktigaste. Nya telefonen, ja nu kan du spela wordfeud kanske ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt ni kom fram till en lösning. hoppas den fungerar, håller tummarna för er! :)

    förstår du sviker oss för telefonen nu :) kram

    SvaraRadera