torsdag 29 december 2011

Mellandagsrea i Täby Centrum

Ja, idag skulle det då ske. Mannen skulle följa med tjejorna och mig på Mellandagsrea, något som nog inte hänt sedan ... ja, jag vet inte när - och han har då absolut INTE varit med till Täby C ! :)

Men, vi packade in oss i bilen och åkte iväg.
Sedan sprang vi väl runt som de flesta... in och ut i butiker...orkar vi stå i kö till provhytten? Jodå, det funkar! Och visst gjorde vi fynd också! Alla utom mannen ...han hittade INGENTING ... stackarn...

Sedan blev det mat på Donken, innan vi shoppade lite till och åkte hem.

Här är mina fynd:


Och då vi kom hem tog jag och testade nya hushållsassistenten och bakade matbröd på 1 liter vätska och det gick bara fin-fint!
Bästa julklappen !!!

Jag har även satt upp Wordfeud-förbud för mig själv i några timmar, för jag MÅSTE skriva brev, blogga, läsa bloggar, facebooka, och liksom bara leva mitt vanliga liv också...

kramiz

1 kommentar:

  1. Härliga fynd du har gjort :) De enda fynden jag har gjort det sista är garn och åter garn ;) Worfeud, ja det kan vänta. Finns ju så mycket annat med som man måste ta itu med. Kram

    SvaraRadera