torsdag 8 december 2011

*GAAAHHHHH*

Jag har inte haft någon Internet uppkoppling sedan igår !!! Tror ni jag är döende eller vad???
I dag har mannen och jag varit på dottern F´s skola och tittat då de hade först en danslektion och sedan en ensemble lektion (det var öppet hus för blivande 1:or och så andra, som vi då)
Kul att se... är lite som "Fame"-skolan faktiskt... (snacka om flashback i tiden)... bara väntade på att Leroy skulle komma dansandes i korridoren... *haha*

I morgon blir det tandläkaren , dvs -3000 kr på kontot *BLÄ*

Återkommer!
kramiz

2 kommentarer:

  1. Vad kul med uppvisning så där :)

    Mindre skoj med tandläkaren dock :( Avskyr att det skall vara så dyrt. Har inte råd faktiskt fast jag behöver :(

    Hoppas du får en fin torsdag nu trots tandläkaren Kram

    SvaraRadera
  2. Ajdå, ingen uppkoppling, det är illa det. Fast då har du ju symaskinen istället ;) Rätt sött med dessa burkar virkat som sytt. Har blivit en till här hemma och jag planerar flera att ge bort. Kram

    SvaraRadera