tisdag 13 december 2011

Lucia



Jaha, idag var ju dagen D då dottern F skulle vara Lucia på St Eriks gymnasium. Stolt mamma som jag är så åkte jag med 9-bussen in mot S-holm och kom dit i god tid.

Aulan var knökafull, satt folk överallt, på stolar, längs sidorna av rummet, på läktarna och på golvet.

Och så kom de...



...och tredje låten var hennes solo. Tyvärr blev det väldigt dåligt ljud, och  jag fattar inte hur jag ska rotera filmen, så ni får väl vrida era huvuden lite :


Det gick JÄTTEBRA med solosången, verkligen!!!

Efter Lussandet tog jag bussen till Odenplan där jag gick och hämtade en , leverans med soppor, som jag beställt av en rådgivare som slutat och som nu säljer ut sitt lager och efter det tog jag bussen hem.

I kväll ska jag till kyrkan och titta på hennes Luciatåg med kyrkokören.

Dottern A har fortfarande ont, men gick till skolan i alla fall idag och var med på Lussandet på morgonen. Sedan gick hon visst till skolsköterskan, för att se om hon hade någon teori om vad det kan vara för fel på henne...

GLAD LUCIA TILL ER ALLA !!!
11 DAGAR KVAR TILL JUL !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar