torsdag 29 december 2011

Årets sista Real-life

Ja, det här blir årets sista real life utmaning hos Yohanna, och den handlar om ÅRETS PRESTATION!

Jag satt här och funderade... vad hag JAG presterat i år? Egentligen tycker jag att 2011 varit ett riktigt skit-år, då jag ju började den 1:a Januari med besök på akuten, pgr av gallsten, som senare blev en omtumlande operation. Och efter det fick jag ju ryggproblem, och fick veta att jag har diskbråck och komprimerade ländkotor, och detta lider jag ju fortfarande av... så: vad har jag gjort?

Jag frågade dottern F och hon säger: "Nej, du har bara varit en jättebra mamma!"

Ja, ni kan nu gissa att det VÄRMDE i mammans hjärta!!! <3

Men: sedan kom jag på att Årets Prestation i den här familjen står faktiskt vår kära KAJSA för, som fick och orkade med hela TIO valpar! (jaja, VI var också duktiga som kämpade på med allt vad det här med valpar innebär - PUH !)

Så, här är hon vår super-mamma, med några av sina bäbisar:

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha 10 stycken. Det var inte dåligt...
    Kalas!
    Återkommer senare med en sammanställning.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Nu ligger sammanställningen ute. Så mycket fint!

    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/sammanstallning-arets-prestation.html

    Tack för att du var med och jag hoppas att du hänger på fler gånger. Får fundera på hur det blir nästa år.

    Hälsningar och ett gott nytt år.
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Gullig dotter din är <3
    Skönt att lämna ett sånt år bakom sig, inte långt kvar på detta år nu. Hoppas 2012 ska bli ett bättre år för dig.

    Duktiga Kajsa :)

    Kram

    SvaraRadera