fredag 9 december 2011

Back in business

Så där ja! Nu har jag bytt om igen och tagit på mig "hemmafrustassen". Är ju inte varje morgon man kliver upp och sminkar sig, fixar värsta frillan och klär upp sig med kjol, strumpbyxor och blus. I alla fall brukar inte JAG göra det (tro det eller ej *haha*)

Fotografen var en ung kille vid namn Gustav. Påminde lite om min minsta lillebror, Micke... Tyvärr var ju ljuset inte det bästa att fota i idag, men han fick nog till några bilder i alla fall. Jag fick göra löjliga "segergester"... VARFÖR vill de alltid ha med sådant TRAMS ??? Jag kommer se skitlarvig ut!!! (och VEM vill göra det ?!? I "Bladet" liksom...) Stella fick också vara med på bild, och hon skötte sig bra. Och precis då han skulle åka sprack det upp och blev sol, så då gick vi ut och tog några bilder där.

...men som sagt, nu har finkläderna åkt undan, på med tights och stor tröja och sitter i soffan och bloggar, samtidigt som jag ser på tv...

ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar