fredag 9 december 2011

Första riktiga snöslasket den här vintern

...och det den 9:e december? Helt underbart !

Klev upp i ottan (ja, 07:45 ÄR ottan för mig!) och städade golven här uppe, rensade bort lite ´"rat" som låg här och där och nu är det helt ok här hemma. Sitter ju och väntar på FOTOGRAFEN. Han skulle vara här 09:30, men skickade ett sms att han inte kommit iväg förrän 08:39 så han är väl här om 20-30 min om resan gått smärtfritt.

Jag har ju även fixat mig så klart: hår och smink och lite fina kläder - och faktiskt, jag ser helt ok ut!

I dag vill jag passa på att fira fina Fnulan som fyller ... inte-30-längre... och hon har lovat NAKENDANS i bloggen idag, så passa på att gå in där och kika! PUSS PÅ DIN DAG FNULIS!!!

I kväll ska dottern A gå på IDOL-finalen med sin vän Alexander, så jag måste möta upp henne efter skolan med pengar och biljetterna. Hoppas de får en rolig kväll!

Ska ni se finalen på tv? Det ska jag! (ehhh...var det någon som ens tvekade på det? TV = Jenny)

Ha en fin fredag där ute i landet och hoppas ni inte blir allt för insnöade!

kramiz

1 kommentar: