torsdag 29 december 2011

Den här dagen blev inte så lång

Jag somnade inte förrän vid 7-tiden i morse... vilket i sin tur gjorde att jag inte vaknade förrän vid 13.30...Då var det bara att kliva upp och städa i ordning i butiken. Konstigt, men så fort min familj är hemma i några dagar så lyckas de ställa ifrån sig en massa saker där nere - som JAG sedan får ta rätt på? Men jag får väl skylla mig själv som skämmer bort dem, eller???

Hade butiken öppen 15-18, men INGEN ville komma och väga sig/handla..? Däremot fick jag 2 beställningar via mail *haha* Men nästa vecka (eller kanske veckan efter den) tror jag nog att det blir lite mer drag här, då alla nyårslöften ska uppfyllas :)

Sedan åkte mannen och jag en "sväng" ner till Tyresö, där vi inhandlade begagnade vinterdäck till vår bil, för 1500 kr. Nu ska vi bara sälja våra gamla (som har fel tum-storlek) också...

Ja, några av er har jag ju WF med idag, så ni vet ju vad jag sysslat med... har helt plötsligt ca 15 matcher igång samtidigt... måste nog lära mig att dra ner lite, annars kommer det ta över mitt liv *haha*

I morgon blir det shopping med hela familjen i Täby C - ja, även MANNEN ska med!!!

kramiz

2 kommentarer:

  1. Kommer igång efter helgen... LOVAR men kan inte komma och handla...
    LOVE

    SvaraRadera
  2. Ajdå, det var sent läggande. Inte konstigt att du sov så länge då. Kram

    SvaraRadera