måndag 19 december 2011

Jaha ja...

...nu har vi kommit till den dagen då jag tänkt ta fram julsakerna "på riktigt"... Men: jag älskar ju det här vita och grå, men julsakerna går i guld och rött... Så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra just nu???

Men: För barnen är det ju viktigt att ha "rätt" saker framme för att det ska "kännas som jul" och jag tycker om de röda och guldiga sakerna också... så kanske ska jag byta ut dem idag?

Så kan jag kanske byta tillbaka till nyår? Eller så låter jag de grå gardinerna sitta uppe och tar bort det "silvriga"`*GOSH* Jag vet verkligen inte HUR jag ska göra ??? HJÄLP !!!

4 kommentarer:

  1. Förstår att barnen vill ha som de är vana att ha det, är ju en viss känsla och stämning. Men jag måste säga att det vitgråa är mkt snyggt! Tror jag ska vänja mina barn med det direkt ;)

    Ha en toppendag
    Kramar

    SvaraRadera
  2. hej =) jag tycker om båda men grått vitt drar jag mig lite till =)... jätte fint. Hoppas du får en super dag =) kram

    SvaraRadera
  3. Har ni fått veta tiden om mötet imorgon?
    Om inte kontakta rektorn han/hon måste hjälpa er!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det är svårt. Men det är ju inte jul så ofta så banga på med hela köret tycker jag ;)

    sv: Tackar för krya-på-sig-orden. Ja nu får det banne mig vara slut på detta.

    Hoppas att det gick bra på mötet idag och att du läste lusen av dem ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera