torsdag 22 december 2011

Nu är jag trött!

Ja, nu är jag verkligen trött, men tror ni att jag ska gå och lägga mig? Nej, jag har kommit in i det där stadiet då man "ska bara"... *puh*

Åkte ner till mannen i stan och vi jagade runt efter julklappar. Nästa år ska vi säga till kusinerna (eller rättare sagt till mannens syster + man) i Örebro att vi skippar det här med julklappar. Då är det bättre att de lägger sina pengar på sina barn och vi på våra. Det är alltid samma stress och det ska skickas hit och dit med post osv. Nej... det kan jag vara utan!

till råga på allt fyller tjejornas kusin år den TJUGOTREDJE !!!

Vi hittade väl det vi skulle, tror jag... nu återstår bara några småsaker.

En sak hände då vi gick i Kista centrum... helt plösligt kändes det hur tung luften blev att andas och det kändes som att väggarna kom närmre på något vis... Mannen såg till att vi kom till ett fik där vi tankade lite socker, och då kändes det bättre. Antar att det var typ en början av en panikångest attack eller nåt... jaja, läskigt var det, men nu är det borta!

Och mitt i allt har jag ju inte lust att göra någonting annat än att sitta och blippa på min nya leksak, men jag har bara inte tiiid med sådant just nu!!!

kram kram

3 kommentarer:

  1. Rätt skönt att skippa julklappar till varandras barn, så har vi det och det bestämdes sedan flera år tillbaka. Hoppas att du fick dig sömn. Kram

    SvaraRadera
  2. Kista nu skulle jag undvika i det sista ;) Tyckte det var jobbigt att åka in till Enköping idag och där var det bara aningen mer folk än det brukar vara och då brukar det vara folktomt.

    Kul att du tagitt efter våra bästa år med julkulorna. Har funderat på det men det har aldrig blivit av, kanske för att vi inte haft gran på några år...

    SvaraRadera
  3. Så där känner jag när jag får sockerfall. Vilket händer titt som tätt då jag glömmer av att äta!

    Hoppas du haft en fin torsdag nu. Stressa inte ihjäl dig Kram

    SvaraRadera