fredag 30 december 2011

Snart är det över!

Ja, snart är 2011 ett minne blott!
Hur har året varit för er? Som jag skrivit tidigare har 2011 varit ett riktigt skit-år för mig... och förhoppningsvis kan det nu bara bli bättre, eller?

Vi får besök i morgon. Våra vänner Nicke och Eva-Karin kommer hit och äter med oss. De fixar förrätt och efterrätt och vi fixar varmrätten... Vi är inte riktigt på det klara med vad vi ska göra än, men vi har i alla fall tagit fram fläskytterfilén ur frysen. Jag skulle tro att jag gör den i ugnen med franska örter och champinjoner, klyftpotatis och rostade rotsaker... ja, så blir det nog! :) Blir spännande att se vad vi får mer?

I dag var mannen och jag in till Norrtälje. Jag var till KappAhl där jag inhandlade 2 st tröjor på rean. Det finns en tröja där, som jag såg redan igår, men både mannen och dottern A höjde på ögonbrynen då jag visade den, så den fick stanna kvar. I dag märkte jag att jag flera gånger var "på" den på olika hängare... jag tror att OM den finns kvar då det blir "rea-på-rean" så SKA jag köpa den. Måste ju vara något jag dras till eftersom jag uppmärksammade den så många gånger, eller? Finns den kvar då, så resonerar jag som så att det "är meningen" att jag ska ha den - oavsett vad familjen säger! *haha*

För några veckor sedan fick jag ett mail ifrån en tjej i Italien som ville köpa Cambridge av mig. Vi har nu fixat med banköverföring och jag ska skicka iväg paketet i nästa vecka. I dag fick jag ett mail ifrån en tjej i SPANIEN, som kände den här tjejen i Italien och hon vill nu göra samma sak :) Så helt plötsligt har jag kunder inte bara i Skåne, Sandviken och i närområdet, utan nu finns de i Europa också ! :)

Nu ska jag bara slappa ett tag framför tv´n...slötitta på den och skriva brev, en helt ok fredagskväll!

krameli

4 kommentarer:

  1. Härligt med kunder utanför gränserna :) Du skall se att år 2012 kommer att bli ett bra år för dig, du har lite i bagaget som kanske får dig att blicka bakåt och se att det är gammalt och nu är nytt. gott nytt 2012 till dig och familjen. Kram

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år gullet =) puss

    SvaraRadera
  3. Och denna skåning kör i gång i morgon igen =)
    Du ska se att ditt 2012 blir precis som allt du önskat!!!
    LOVE

    SvaraRadera