måndag 19 december 2011

Shopping

Ja, eftersom jag skulle leverera plast till Uppsala tog jag båda tjejorna med mig och åkte iväg. Först var vi till Skopunkten där A köpte 2 par skor och F ett par. Så nu slipper jag höra att de "inte har några skooor!" :)

Vi var även in på IKEA en sväng, där det blev 3 huvudkuddar, ett doftljus (äppel&kanel) och 100 värmeljus.

Vi åt på MAX och sedan bar det av hem igen.

Väl hemma väntade 3 hungriga hundar, så de utfodrades och sedan har jag gjort Skumtomtefudge, som du kan hitta receptet på här!

Nu väntar jag på att klockan ska slå midnatt så jag får se reprisen med Ernst !

krameli

1 kommentar:

  1. Härligt att få gå och shopp amed döttrarna, minns mina shoppingdagar med mina fast det blev alltid så dyrt ;) Men kul att få se nöjda ungdomar. Kram

    SvaraRadera