söndag 4 december 2011

Festligt värre!

I kväll har jag varit på fest. Alla funktionärer på Friskis & Svettis i Norrtälje Kommun var inbjudna och vi var 104 personer som var där :)
Vännen M och jag åkte tillsammans och träffade våra kollegor på plats. Var trevligt men ingen av oss var väl på festhumör, och efter att ha dansat några danser åkte vi faktisk hem. Då hade vi varit där i ca 4 timmar, och kände oss nöjda. Skönt att man kan göra så ibland också, utan att få dåligt samvete...

Tidigare idag var jag i Norrtälje och köpte tyg... så nu har även den andra hundkudden fått nytt tyg. Är ju bara så himla roligt att sy nu !!!

Ja, lite halvtrist rapport ifrån en trött Jenny...

kramiz

3 kommentarer:

  1. Låter som att du har haft en fin Lördag, kul med fester. Du får se till att vila ut idag och njuta av andre advent. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är mycket som händer i december och man blir lätt tröt! Jag blir lite stressad eller känner mig rättare sagt. Julkonser på lördag, undrar om jag sätter dem höga tonerna? Sjunger på luciakröningen och en gudstjänst till innan ju och mitt upp i detta så flyttar mitt jobb till helt ny förskola vilket är kul i och för sig. I går satt jag och fixade i powerpoint osv. Roligt och avkopplande när man inte känner sig hundra= förkyld. Roligt med en ny symaskin förstår jag. Vill oxå sy lite små grejer men jag hinner inte det just nu.. Mycket annat som jag vill göra oxå. Nu skal jag baka mjukpepperkaka till mina godingar,
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Bra att inte stanna om man inte känner för det, då finns det annat kul att göra istället :) Kram

    SvaraRadera