onsdag 21 december 2011

Veckans real life

hos Yohanna handlar om julminnen, ni kan läsa mer här!

Vi har en tratidion här hemma, som jag faktiskt efterapat en av mina bästa såpoperor, nämligen "Day
s of our Lives" (Våra bästa år, visas på tv3 kl 10.20 varje vardag - missa inte det!!!)

Där har de så att alla i släkten Brady har en egen dekorerad julgranskula, med sitt namn på. Varje person sätter upp kulan och de som inte kan närvara hänger närmast anhörig upp kulan för och man tänker lite extra på dem.

De som har kulor i min gran är: familjen, David, Almedina, mamma o pappa,2 av mina bröder,  och svärföräldrarna. I år tillkommer även 2 nya kulor: en till lillbrorsans sambo Therese och Min lillebror Micke, som bor i Umeå. Ska bli roligt att dekorera kulor åt dem !





2 kommentarer:

  1. God Afton!
    Då ville jag bara meddela att veckans sammanställning av real life ligger ute nu för granskning av er ;)
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/sammanstallning-av-real-life-julspecial.html

    Tack för medverkan denna veckan.
    Nästa vecka kör vi igen.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin tradition :) Jag tror jag ska kopiera den traditionen. Kram

    SvaraRadera