lördag 10 december 2011

Herrmiddag

Ja, här hemma pågår det herrmiddag just nu. Själv sitter jag i soffan och försöker att inte vara ivägen... ska snart gå ner till sovrummet och se på "Så mycket bättre" och sedan ska jag fixa lite julgodis, tror jag... jag FÅR vara i köket ikväll, snällt va? *haha* Faktiskt är det rätt häftigt att dessa 5 kompisar hållit ihop under alla dessa år. De började med dessa herrmiddagar för 18 år sedan och har sagt att det ska vara den 7:e i varje månad, eller närliggande helg (lite beroende på vad de ska göra) och de har hållit det. Och den här månaden var det mannens tur att hålla i det.

De äter den där supergoda kycklingen, med bulgur och wok-grönsaker. Senare ska de äta vienetta-glass, butterkaka och smågodis, och titta på någon film. :) Mys-kväll.

Ja, så nu vet ni vad jag gör...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar