torsdag 15 december 2011

Mystiskt!

I går fick vi en GINZA-katalog som var adresserad till mannen, men med en adress ca 700 m härifrån...Han brukar inte vara den som skickar efter kataloger, så jag frågade honom då vi pratade igår om han gjort det och han sa Nej... så jag tog mig en prommis bort till den där adressen och där på en postlåda står det "S.HÖÖK" med stora bokstäver..?

Som om det inte räcker med förvirring då vi har ett par bara ca 300 m ifrån oss som flyttade hit för några år sedan och som också heter Jenny & Stefan.. :)

Bäst att flytta: Den här byn är inte tillräckligt stor för oss alla... *hahahaha*

Men: den här S.HÖÖK finns inte med på eniro eller hitta.se och det ver kar ju inte som att posten fattat att han bor där heller..? Men nu vet jag i alla fall var jag ska lägga posten, om det kommer fler saker som hamnar fel.

kram

1 kommentar:

  1. Haha! Vad är oddsen liksom? ;) Hoppas det löser sig med lärarna och att de hör av sig! Tyvärr så finns det många skitlärare som borde arbeta med annat, jag har själv varit omringad av många.
    Kommer ihåg att min mamma dubbelmorrade åt dem med.

    Kram

    SvaraRadera