fredag 16 december 2011

Jag är ledsen....

...men jag kommer att tjata lite mer om det här med dotterns skola. Det är det som tar all min energi just nu, det kan inte hjälpas! Vid matbordet pratade vi och då kom mannen och jag på en sak: Om det inte gått ut någon "officiell betygsvarning", då måste det väl betyda att ungen har minst ett GODKÄNT (som heter E på nya betygskalan) ELLER ???

I dag hade hon visst fått gjort något prov på SO´n och fått så pass bra att läraren nu sa att hon skulle få E, likaså i svenska (är samma lärare) så vi hoppas väl på det.

Vidare så blir det ett möte på tisdag, med berörda lärare, men vi har fortfarande inte fått veta vilken tid det är.. men vad då, vi är väl inte människor som har annat för oss, och som kanske behöver planera? Nej, tänkte väl det... *HRMPF*

Nu är telefonen beställd och det blev en ROSA !!!

kram kram

5 kommentarer:

  1. Jag blir så arg när jag läser om hur skolan bemöter er!!! Jag hoppas verkligen allt löser sig!

    Ha nu en fin lördag och försök koppla bort skolan en stund Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut, tänker som ni. Man måste komma med en varning innan man ens kan sätta IG. Kram

    SvaraRadera
  3. Låter bra hon iaf kommer få E i de två ämnen, men kommer det ingen varning så bör det vara så.... :)

    och du får tjatat på hur mycket ni vill... hoppas ni får veta tiden på måndag aif :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Fin 4:e advent till dig och familjen!

    Rösterna vet jag inte hur det går med, jag kan själv inte se hur många jag får eller hur många andra får.

    Det har varit en riktig slöarhelg, skall slöa lite till, men snart städa och dona. Jga går på 3 nattpass med start imorrn. Julhandlingen är klar och maten fixas på Fredag då jag är ledig.

    Hoppas att allt är bra med er alla. Kram

    SvaraRadera
  5. KLart att du får tjata!!!! Jobbigt för er alla söta du!
    KRAM

    SvaraRadera