fredag 28 oktober 2011

Bokat!

Jaha, nu har jag bokat platser på kvällens bio - i GÄVLE !!!

Dottern F och pojkvännen ska ju konsert med 50 Cent - i Sandviken och den slutar ca 23.00 Då vi inte vill att de ska ta sig hem med tåg själva så dags på natten har vi lovat att åka upp och hämta dem, och för att slippa sitta och köra fram och tillbaka utan paus, kom vi på att vi ju kan gå på bio inna vi hämtar dem och åker hem igen. Så det fick bli "Jägarna 2" i Gävle. Den slutar 22.55 (ca) så det blir nog perfekt med tiden.

Skulle tro att vi åker härifrån vid 18-tiden, så hinner vi ju äta tacos med dottern A innan vi åker :)

Ja, så ser min kväll ut...men nu ska jag åka och handla!

kramiz

4 kommentarer:

  1. Men så smart att göra så där, hoppas att filmen blir bra. Har hört gott om den. Ha en trevlig helg och njut.. Kram

    SvaraRadera
  2. Gå in och tävla hos mig om lite häftiga stödstrumpor

    http://tess701.blogg.se/?tmp=28181522

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har haft en bra kväll och att filmen var bra!

    Sv: kanske ska ta dig lite tid till att scrappa igen. Det är ju så kul!

    SvaraRadera
  4. inte min typ av film men jag hoppas ni fick en trevlig kväll :)

    SvaraRadera