torsdag 20 oktober 2011

En ny last

Ja, ni som varit med här sedan i somras vet ju att jag var på Öland i somras...och då upptäckte jag något helt ljuvligt gott: Öländska Bönchips

Och dessa är min nya last! Jag hatar bruna bönor, men i den här formen är det supergott. Energirikt, men också med lågt GI, så känns det nästan "Nyttigt". :)

I dag tog jag mig själv i kragen och satte upp våra foton, som jag ramat in för länge sedan, men så här blev väggen över tv´n i alla fall:


Och nu ikväll jobbade jag som Tupperwarekonsulent och sålde för >10 000 kr, med andra ord tjänade jag ca 2000 kr (efter skatt) på 1½ timmas jobb (+pack och leverans förvisso) :) Sådana gånger känns det GÖTT !!!

Nu tittar jag på reprisen av "Bonde söker fru" och sedan blir det sängen... i morgon ska jag till psykologen på em och sedan ska M´s man fixa bromsrören på min bil.

Tjing tjing!

3 kommentarer:

  1. Ser spännande ut med bönchips. Aldrig hört och aldrig smakat faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev på väggen :)
    Och du.... BRA förtjänst !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj
    Såg chipsen i somras men jag köpte inga. Det var kanske tur:-)

    Så fint det blev på väggen! Roligt att få upp lite nya foton på väggen.
    Hur mår du nu? Hur känns ryggen?
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera