lördag 29 oktober 2011

Soft lördag

Det blev sent igår...

Bion var bra och vi åkte direkt till Göransson Arena i Sandviken och plockade upp de två lyckliga ungdomarna... 50 Cent hade varit toppen (fastän det stod annorlunda i tidningen idag). Eftersom jag körde på vägen dit så körde mannen hem och det var tur för jag var supertrött. Kom hem vid 2-tiden *GÄSP*

Och på förmiddagen idag skjutsade jag dottern A till konfan och sedan softade jag lite hemma innan hon skulle hämtas igen. Sedan skjutsade jag Kajsa till pappa, på Ljusterö, där hon ska få bo ett tag, så jag "bara" har 2 hundar att gå ut med.

Blev snabbhandling på vägen hem och inköpt pizza och kebabtallrik till familjen på vägen hem. Och sedan hann jag i stort sett bara sätta mig ner så började "Så mycket bättre" som jag nu tittar på...sedan funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig - för jag är trött!

Och i natt får vi sova en timma extra - NJUUUT!!!

4 kommentarer:

  1. Låter som att du har haft ett riktigt händelserikt härligt dygn!

    SvaraRadera
  2. Härlig kväll och då har man all rätt att vara trött, hoppas att du fick en skön extratimme :) Kram

    SvaraRadera
  3. Det var en chines puff vi klippte, hon har oturen med massor av underull som blir som tuggummi, jättejobbigt...

    Låter som att du haft det toppen, mm vad gott med kebabtallrik :)

    Kram

    SvaraRadera