onsdag 26 oktober 2011

UNDANSTÄDAD???

Somnade inte förrän efter 03:00 i natt *GÄÄÄSP* Har mycket som pågår i skallen...

Ni vet att jag skrev att jag "städar undan" mig innan jag åker bort, som då jag skulle till Portugal...ja, detta är inte alltid till godo... just nu letar jag efter lappen med mitt "skobidrag" ifrån F&S, en värdekupong på 800 kr hos Intersport - som går ut den 31/10 så jag MÅSTE bara hitta den NU !!! Man behöver inte köpa skor för pengarna utan funkar även att köpa kläder, och  nu har jag hittat en jacka som i vanliga fall kostar 1400 kr och nu är nedsatt till 990 kr (enl deras hemsida) och med mina 800 så  skulle det alltså bara bli 190 kr för mig !!! :)

Så...jag fortsätter LETA !!!




KRAMEN

3 kommentarer:

  1. Så känner jag med så därför har jag valt att ta tag i allting och slå ner på tempot.

    Den rosa va ju ursnygg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, hoppas du hittar kupongen!!!

    SV: ja, men en pannlampa är ju smart! Själv är jag dock sån som hellre går på eget mörkerseende än en ficklampa så jag skulle nog inte våga även om det är säkrare... Går dessutom alltid med musik i öronen när jag är ute själv så jag hör inget... Bättre att gå bland husen då. ;o)

    Liten fråga - läste din info. Levde du på soppor i sju månader?!

    SvaraRadera
  3. snygg jacka! Hoppas du hittade den :)

    SvaraRadera