måndag 31 oktober 2011

Vilken start!

I dag börjar höstlovet... *PUH* Och jag vaknade av att dottern F kommer in i mitt sovrum och är halvt hysterisk: "Bredbandet funkar inte !!!"

Ehhh...va´??? Ja ni förstår säkert...hela världen höll ju på att gå UNDER och naturligtvis måste MAMMAN fixa detta!!!

Och när jag precis kommit upp ringer mannen: "Har du sett mitt sms?" Då visar det sig att han åkt ifrån plånboken och jag måste åka ner och möte honom, halvvägs till s-holm för att ge honom den...

Ja ni... VAD VORE DEN HÄR FAMILJEN UTAN MAMMAN???

Bredbandet (som ni säkert förstått) är nu i ordning (drog bara ut sladden och satte tillbaka den, väldigt TEKNISKT lagd jag!) och plånboken ligger här i väntan på signal ifrån mannen, att det är dags att åka. Tur att jag gick på scouterna då jag var liten för JAG ÄR ALLTID REDO!!!

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar